Apr 20, 2015

2nd sem

Assalamualaikum wbt.

Its been awhile since the last time I logged in into my blogger account. How time flies. This is my first post in 2015. Im doing my degree in Kelantan. Currently in my second semester. Everything is doing great. Except for the fact that, I cant believe I survived for almost a year now in Kelantan (lol. tak dapat move on dari fakta ni lagi)

Bila log in dalam account blogger, saya buka traffic (blog view count). Suprisingly, there are still people who are viewing my blog ( gila lah. apa je yang korang baca kat sini do?)
Last month count , ada 48 people viewing my blog. Aduh. Saya sendiri pun tak bukak blog saya wakk :(

Actually, saya ada masa nak jenguk blog ni sekejap pun , sebab now is my midsem break. Dapat lah cuti seminggu. Tak ada apa apa assignment kena buat. But, bukak je sem nanti, mesti banyak gila test and quizes. 

Aku tengok kelas lain, bukan main bersusun test diorng for every subject. Kelas aku, satu test pun tak buat lagi. (Okay. buat muka cebik sikit) BERAPA BANYAK NAK KENA KEJAR DO? hmm #SisSedih

Probably, starting tomorrow, I need to glue myself at the library, for the rest of the week -_-

okbye.





No comments:

Post a Comment